Позакласна робота

Гурток “Етика”

керівник Дідик Л.А.

Мета: навчити юних і допитливих правилам хорошого тону, прививати любов до історії, культури, мистецтва, з метою виховання елітарної молоді України.

Завдання:

  • навчати правилам хорошого тону;
  • навчити стримувати себе;
  • навчати подавати себе у суспільстві;
  • виховання поваги до себе і оточуючих;
  • навчати володінню категоріям головних суспільних цінностей;
  • розумітися на культурі й мистецтві;
  • навчатися спілкуванню з протилежною статтю;
  • оволодівати основними нормами етикету;
  • навчитися отримувати від життя естетичне задоволення;
  • володіти головними людськими чеснотами;
  • знати звичаї своєї рідної країни та інших країн світу.

Форми проведення занять гуртка “Етика”:

  • бесіди;
  • постановка театральних сценок;
  • практичні заняття;
  • “школа етикету та хороших манер” (практичні ігрові заняття з етикету та правил хорошого тону)

Гурток “Англійська мова”

керівник Шматок Л.О.

Мета:

  • розвиток загальної мовної здібності;
  • формування навичок володіння іноземною мовою як засобом спілкування;
  • долучення до іншої іноземної культури;
  • розвиваючий аспект: мовні і розумові здібності дітей.

Форми проведення занять гуртка “Англійська мова”:

  • лекції та бесіди
  • ігри (рухливі навчальні, пізнавальні, комунікативні, логічні, рольові)

Гурток “Німецька мова”

керівник Дубинюк Т.О.

Мета:

  • розвиток загальної мовної здібності;
  • формування навичок володіння іноземною мовою як засобом спілкування;
  • долучення до іншої іноземної культури;
  • розвиваючий аспект: мовні і розумові здібності дітей.

Форми проведення занять гуртка “Німецька мова”:

– комбіновані заняття з елементами інтерактивних ігор


Гурток “Російська мова”

керівник Чигрина Л.Т.

Мета:

  • розвиток загальної мовної здібності;
  • формування навичок володіння іноземною мовою як засобом спілкування;
  • долучення до іншої іноземної культури;
  • розвиваючий аспект: мовні і розумові здібності дітей.

Форми проведення занять гуртка “Російська мова”:

  • предметно-практичні заняття;
  • ігрові форми;
  • інтерактивні форми навчання;
  • парні та групові форми роботи;
  • дискусії;
  • диференційоване навчання.

Гурток “Початкове технічне моделювання”

керівники Боровик Д.В./Золотухін І.К.

Мета:

  • вдосконалення знань з обраного профілю;
  • робота в команді;
  • розвиток інженерно-конструкторьких здібностей;
  • освоєння елементів програмування;
  • вивчення властивостей різних матеріалів;
  • оволодіння технікою виконання технологічних операцій, виготовлення макетів і моделей;
  • програмування створених моделей;

Форми проведення занять гуртка “Початкове технічне моделювання”:

  • робота в команді;
  • індивідуальний підхід;
  • екскурсії;
  • змагання;
  • конкурси;
  • виставки.

Гурток “Технічне моделювання (авіамоделювання)”

керівник Чхало В.І.

Мета:

  • формування компетентної особистості учня самостійно працювати з конструкційними матеріалами;
  • самостійно працювати з графічною документацією;
  • дотримуватися правил техніки безпеки;
  • створювати авіаконструкторські моделі як за готовими пропозиціями, так і, за власним задумом;
  • розвивати творчий потенціал.

Форми проведення занять гуртка “Технічне моделювання (авіамоделювання)”:

  • самостійна робота;
  • командно-групова;
  • творча робота;
  • художнє проектування;
  • моделювання;
  • створення власного виробу та ін.

Comments are closed