Історія створення Дитячої інженерної академії

Інженер (ingenium) в перекладі з латинської – хитромудрий, здібний, спеціаліст.

Інженер — професія затребувана, яка з давніх часів користується повагою та популярністю. Пересічна людина навіть не замислюється над тим, скільки речей, зроблених інженерами, її оточує. Сучасне XXІ століття — це епоха інформаційних технологій: надзвичайно потужних комп’ютерів, роботів, мобільного зв’язку, комунікаційних гаджетів. А чи знають всі, що ці дива техніки створює не хто інші як інженери?

Задум створення спеціалізованої школи або навчального закладу для обдарованих дітей інженерного спрямування не новий. Сучасні науковці Національної академії педагогічних наук України спільно з Інститутом обдарованої дитини НАПН України довгий час наполягали на його створенні.

Врешті-решт, завдяки роботі Міністерства освіти і науки України та громадськості, 1 вересня 2013 року Державний загальноосвітній навчальний заклад гімназія-інтернат “Дитяча інженерна академія” (спеціалізований експериментальний заклад ІІ-ІІІ ступенів) відкрив двері для юних та допитливих, здібних та талановитих. Перший 5-А клас разом з командою професійних педагогів на чолі з директором Боровиком Дмитром Віталійовичем розпочали свою цікаву подорож у світ інженерних знань та загальноосвітнього розвитку.

Сьогодні пішов вже другий рік втілення мрій науковців. Контингент гімназистів успішно поповнюється новими учнями, що мріють про романтичну професію інженера, педагогічний колектив розширюється.

Історію розпочато! В добру путь, Дитяча інженерна академіє! Ми віримо в наш успіх.

Comments are closed